Husets Café

Välkommen att ta en fika eller boka förtäring till era möten!

Boka på 070 – 798 64 74 eller cafe@foreningarnashusorebro.se

Att tänka på när ni beställer:

• Minst 5 dagars framförhållning, vi kan inte ta emot beställningar som inkommer med kort
    varsel. Eventuella undantag kan förekomma om personal bedömer att möjlighet finns.
  • Ändring av beställning ska ske 7 dagar innan leveransdatum direkt till cefét. Vid större beställningar gäller 14 dagar. Med respekt för inköp och arbetstid kan antalet inte minskas 7 dagar innan beställning. I vissa beställningar kan vi öka på antalet, beroende på om personalen har möjlighet och varor finns.
    TACK FÖR ER FÖRSTÅLSE!

Höstens katalog 2024 hittar ni här!

Smörgåstårta

Smörgåstårta med räkor
Fyllning: skinka, riven ost, räkor, ägg, ananas, rödlök, purjolök, majonnäs, crème fraiche
Smörgåstårta med kyckling
Fyllning: skinka, riven ost, kyckling, ananas, rödlök, purjolök, majonnäs, crème fraiche
Vegetariansk Smörgåstårta
Fyllning: riven ost, ananas, Kiwi, Jordgubbar, purjolök, majonnäs, crème fraiche
Priser på våra smörgåstårtor: 5-9 bitar= 85 kr/st, 10 > = 80 kr/st

Beställ smörgåstårta minst en vecka i förväg, tack.

Förutom vår stående meny kan du även beställa catering från oss. Till medlemsmötet, styrelsemötet eller till nästa personalträff. Kom in till oss i cafét så kan vi berätta mer.

*Med reservation för ändringar.
  Vi reserverar oss för eventuella prisändringar.

Ordinarie öppettider
Mån-tors 08.00-16.00
fre 08.00-13.00
Avvikande öppettider hittar ni här!

Telefon: 070–798 64 74
E-post: cafe@foreningarnashusorebro.se