Skrivare i Föreningarnas Hus

NY! Canon imageRUNNER ADVANCE DX C5860i

CANON Skrivare:
Länk till instruktioner i pdf-format (windows)
Länk till Drivrutin (öppnas i en ny hemsida)

Toshiba e-STUDIO-5516AC

Vad kostar det?

A4 svartvitt,  1.00 kr/blad
A4 färg,  2.00 kr/blad

A3 räknas som två A4 ark

Hur fungerar det?

Ladda ner drivrutinen, välj 32 eller 64 bit beroende på operativsystem
eller
Hämta en manual och USB-sticka med drivrutinen på expeditionen i Föreningarnas Hus eller ladda ner direkt från Toshiba hemsidan:

Drivrutin för Windows: Scrolla ner till
På Toshiba hemsidan kommer upp flera varianter av drivrutiner, vi rekommenderar mest att Du väljer/laddar ner antingen den TOSHIBA e-STUDIO Universal Printer Driver 2 v7.222.5412.30 (89MB) eller TOSHIBA e-STUDIO Universal Printer Driver PS3 v7.222.5412.30 (87MB)

Installationsanvisningar finns i följande dokument för Windows: Instruktioner för installation av drivrutiner för skrivaren windows

Drivrutin för Mac

Installationsanvisningar finns i följande video för Mac: Instruktioner för installation av drivrutiner för skrivaren mac

Vid utskrift efterfrågas en avdelningskod som kommuniceras till skrivaren och möjliggör att utskrifterna faktureras till rätt förening. Har din föreningen ingen sådan kod, kontakta vår expedition.

På windowsdatorer kan avdelningskoden sparas i drivrutinen som standardvärde (se dokumentet för skrivarinstallation)