Övriga mötesrum

I Föreningarnas Hus finns ytterligare ett antal mötesrum av olika storlekar för alla att hyra. Skapa ett konto på boka.se och boka själv eller kontakta expedition för frågor och bokning. Mer information (bilder, prisuppgifter, utrustning) finns via länkarna nedan. Observera pandemilagen om max 8 personer /rum.

AteljénAteljén
Vårt största och bäst utrustade konferensrum. Observera pandemilagen om max 8 personer /rum. Ca 40 personer i skolsittning och max 70 i biosittning. Projektor,  fast monterad utrustning för digitala möten (webbkamera, ljudupptagning), högtalarsystem, mik och mygga, hörselslinga.

AktivitetsrummetAktivitetsrummet
Observera pandemilagen om max 8 personer /rum. 30 personer i skolsittning och max 50 i biosittning. Takmonterad projektor, duk.

DialogrummetDialogrummet
Observera pandemilagen om max 8 personer /rum. 30 personer i skolsittning och max 40 i Biosittning. Finns mobil projektor att låna + liten högtalare (duk finns i rummet).

Studierummet: Studierummet
Observera pandemilagen om max 8 personer /rum. 12 personer i skolsittning. Takmonterad projektor, duk.